poniedziałek, 12 września 2011

Zapraszam do siebie

Witajcie Czytacze,
dopadła i mnie potrzeba posiadania w sieci swojego zakątka. Mam zamiar cichutko, niesystematycznie i zawsze poniewczasie podrzucać tu swoje cudotwory rękodzielnicze, kąski bardziej jadalne i przeklejki zgapywanki od lepszych niż ja Blogerówek (Zakładam, że w tej dziedzinie rządzą kobiety. Jeśli się mylę, proszę Panowie, wyprowadźcie mnie z błędu). Plan ambitny, na starcie liczę na "szczęście początkującego", a potem może uda mi się uzależnić :)

Dla dodania sobie otuchy cytacik, zgadniecie skąd:

"Jeśli czegoś gorąco pragniesz to cały wszechświat działa potajemnie by udało Ci się to osiągnąć."

Pozdrawiam :*

3 komentarze:

  1. Nie będę zgadywać, bo myślę że zostanę zdyskwalifikowana na wstępie :) Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz widzę, że to nie było pytanie tylko stwierdzanie faktu :) Czytanie ze zrozumieniem o tej porze nie jest moją mocną stroną :D

    OdpowiedzUsuń