poniedziałek, 3 października 2011

Złotem i brązem

Miało być jutro ale wolę nie dotrzymywać obietnic w tą, niż w drugą, stronę.
Przepraszam za jakość zdjęć ale póki co nie znalazłam sposobu na robienie ich w ciągu dnia bo moje słodkie maleństwo koniecznie chce mi pomagać i strasznie krzyczy kiedy próbuję ją związać ;)

Na pierwszym brelok/przywiesiołek, który zgłaszam na scrapkowe wyzwanie. Warkoczyk z tasiemki, guziczki, koraliczki i chodząca za mną ostatnio naklejanka na drewienku.



Trochę zbyt dobrze pasuje do mojej brązowej torebki, znika w fałdkach i niesie ryzyko nieoddania go w żadne dobre ręce.



Na drugim wisior. I znów naturalne perły, malachit, trochę szklanych koralików i srebra, kokardka na deser.






Pozdrawiam ciepło.

4 komentarze:

  1. Ale śliczności! To się nazywa powrót wielkim stylu. Przywiesiołek ma niesamowity klimacik, a wisior jest cudownie jesienny :) Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. uważam, że breloczek świetnie się prezentuje przywieszony do torby :) bardzo oryginalna ozdoba :) dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ozdoba torebki!

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jeszcze zyskała na charakterze:) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń